skip to main
|
skip to sidebar
18 Mayıs 2010 Salı
Heybetin!
Ne guzel seni sevmek, ne guzel seni dusunmek. Coskun da guzel, sevincin de, hüznün de. Herşeyinle vazgeçilmezsin..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Canım Fenerbahcem
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(1)
▼
Mayıs
(1)
Heybetin!
Hakkımda
Silas
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder