skip to main
|
skip to sidebar
18 Mayıs 2010 Salı
Heybetin!
Ne guzel seni sevmek, ne guzel seni dusunmek. Coskun da guzel, sevincin de, hüznün de. Herşeyinle vazgeçilmezsin..
Daha Yeni Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Canım Fenerbahcem
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(1)
▼
Mayıs
(1)
Heybetin!
Hakkımda
Silas
Profilimin tamamını görüntüle